Comentarios intelixentes

Para os non venezolanos, non é fake nin parodia dun programa de humor; é un narrador da canle TVes, Willy Oviedo, famoso por aqueles lares por meteduras coma esta.

3 Responses to “Comentarios intelixentes”


  1. 1 Noé 23 Agosto, 2008 ás 1:12 am

    Mira, eu tíñache escrito un mensaje mui bon e borróuseme. Despois, fíxence un resumen e borrouseme outra vez. A tomar polo cu, xa cho explicarei en persona. Ou non, si a verdade e que eran un montón de tonterías…
    Acaba de chegar a costa ahora mismo (touno escuitando pola radio) unha patera na que “prácticamente todos son varones, pero también hay niños”. Qué cousas pasan.

  2. 2 Noé 23 Agosto, 2008 ás 1:27 am

    A ver, que me lanzo:
    O tío non a caga tanto, por ejemplo cando dice “allá en la Alemania de Hitler”, vén sendo igual que “allá en la Alemania de Otto von Bismarck” ou “allá en la Alemania del perro Rex”, sólo da unha referencia de alguén famoso para situar ós espectadores, porque como Alemania está “allá”, pois igual non a ubican ben…
    Ademáis, todo o mundo sabe que Hitler non se matou no seu zulo de Berlín, si non que sigue vivindo en Brasil ou en Venezuela (ou onde seña, en fin, “allá”), con… ¿Elvis, por ejemplo?
    Si eu fora él e un americano non nato me ganase un montón de medallas, eu tamén me cabrearía, é normal que non lle apetecese facer un vuelo transoceánico de 14 horas, refundar o partido, volver a queimar o Reichstag… Coño, que eso é muito papeleo.
    Por cierto, e postos a escribir, douche unha idea para unha entrada: o síndrome de acento extranjero. Resulta que unha tía de Ontario que falaba inglés con acento de Ontario, común e corriente, deuse un golpe, caeu en coma e cando se despertou tiña acento de Terranova. Bueno, vino de pasada por algún sitio, déixoche a idea por ahí por si tes tempo ou ganas de escribir…
    Hala, talogo, primo.

  3. 3 Javier Ramalleira 26 Agosto, 2008 ás 1:29 pm

    Tempo non teño moito, o que me deixa libre ISA pérdoo en ir á praia, ou en ver vídeos en youtube (seguinte post). O síndrome do acento estranxeiro, pois xa tiña oído falar del, pero como suxerencia para escribir… paréceme máis un post de comezos de curso, cando me volvo a ilusionar por escribir no blog, e teño algo de tempo, non post vacacional…
    Inda así, tomo nota da suxerencia.


Deixar unha resposta

Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet

Visitas

  • 25,302 (de momento...)
tracker

Comentarios

popo en Noite de Samain
Rama en Twitter
noé en Twitter
noé en Twitter
lipspoory en Minutos Musicais (10)

Arquivo


