Anuncios de Guinness

Guinness

Hoxe pola mañá vin este anuncio de Guinness en Youtube,dunhas xoguetonas mans. E despois, seguín vendo nos recomendados outro máis, sobre un ¿corte? de pelo. Logo, coñecín ao explorador Tom Crean, e explorando, cheguei ao mítico anuncio, que xa coñeceredes, sobre a evolución. Máis tarde topei cos seres máis graciosos do reino animal: os pingüíns. Obviando o anuncio do dominó na Arxentina, que xa coñecía, fun a dar cuns dirixidos por Jonathan Glazer: o Nadador, o Surfista, e o Soñador. Nese intre xa tiven que parar de ver anuncios… entroume unha sede tola!!

Que teñen en común os tucáns e as pintas de Guinness??

Nota mental: Que teñen en común os tucáns e as pintas de Guinness??

Advertisements

3 Responses to “Anuncios de Guinness”


  1. 1 Uriarte 14 Setembro, 2008 ás 9:56 pm

    Para la nota mental, cuando estuve en Irlanda, ví que en algunos carteles en la Guinness hacían referencias “toucan” = “Two can”. Y creo que se debe a que el tucán apareció por primera vez en unos packs de dos latas que pusieron a la venta, y desde aquella se lo quedaron.
    No sé cuanto de ésto es cierto, pero es probable que por aquí vengan los tiros.

    (Y por si te preguntas que demonios hago respondiendote… te diré que fuimos compañeros de clase mucho tiempo, y al saber que tenías uno… no pude evitar entrar a cotillear!! Parece que te va todo bien Javier ¡¡¡me alegro!!!)

  2. 2 Javier Ramalleira 14 Setembro, 2008 ás 10:11 pm

    Que tal, Fer, tio! Cuanto tiempo!! Gracias por la respuesta a mis dudas existenciales, y bueno, por pasarte por mi humilde blog! Espero que todo vaya bien!!

  3. 3 Uriarte 24 Setembro, 2008 ás 1:15 pm

    jejejej supongo que el nick era inconfundible…
    De humilde creo que cada vez tiene menos, pues aunque la mitad de las visitas las realizases tú mismo, ya tendrías unas 8mil, que no es moco de pavo!!Así que humilde de espíritu sí, pero de ‘amiguetes’ que se pasan a leerte… ni de coña!

    Y a modo personal, si me ves por ahí, o en la red, o en cualquier lado… ni se te ocurra (repito: ni se te ocurra) cambiar el idioma en el que hablas. Tuve la suerte de crecer aprendiendo 2 o incluso 3 idiomas, y aunque a mí no me guste hablarlo (por motivos que aunque no vienen al caso, el principal es que no lo domino con soltura) Sé entenderlo perfectamente. Me molesta que la gente cambie de idioma simplemente porque yo no hablo gallego!!!

    ufff, vaya tocho te estoy dejando…
    Nada, lo dicho, que a ver si un día te veo por ahí, aunque a foz voy poco, y a coruña casi menos, pero algún día habría que verse. Tal vez tengamos que utilizar una cena de antiguos compañeros como excusa barata, no???

    Sin mucho más que contarte, espero que te vaya todo de vicio!
    Un saludo Rama!!


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s




Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet

Visitas

  • 25,308 (de momento...)
tracker

Comentarios

popo en Noite de Samain
Rama en Twitter
noé en Twitter
noé en Twitter
lipspoory en Minutos Musicais (10)

Arquivo


%d bloggers like this: